Tweede telefoontje - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu Tweede telefoontje - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Tweede telefoontje

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

18 September 2008 | Nederland, Voorschoten

Gisteren heb ik voor de tweede keer naar Adama gebeld, om te horen of hij al een prijs had afgesproken voor het gebruik van het internetcafé. Helaas helaas, hij was wel naar het café gegaan, maar de eigenaar was nergens te bekennen. Nog geen prijs bekend dus, maar vandaag of morgen probeert hij het weer en ik zal morgenavond dus opnieuw bellen.
Het is trouwens erg grappig om te zien wat je allemaal tegenkomt als je een bepaald doel voor ogen hebt. (In mijn geval dus in het Frans een computercursus geven.) Ik heb bijvoorbeeld vanmiddag mijn eerste les om mijn Frans een beetje bij te spijkeren, van een heel aardig, klein vrouwtje, en gisteravond heb ik mijn tweede computerles als een soort stagaire bijgewoond. Volgende week moet ik zes senioren proberen uit te leggen hoe je een brief maakt op de computer, inclusief lettertype, tekengrootte, vet/cursief en wat je nog meer aan opmaak kan veranderen. Dat gaat wel wat voorbereiding eisen denk ik, maar aan de andere kant, de afgelopen dagen heb ik me best vaak verveeld, dus een beetje inspanning kan er wel weer vanaf.
Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 38609

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: