Eerste berichtje vanuit Mali - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu Eerste berichtje vanuit Mali - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje vanuit Mali

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

30 Oktober 2008 | Nederland, Voorschoten

Hallo!
Jullie zijn allemaal vast heel benieuwd, haha. Nou heb ik vanmiddag uitgebreide berichtjes geschreven op mijn laptop, maar ik kon ze niet opslaan op een memorystick, dus via deze computer op internet zetten wordt een beetje lastig. Ik zal morgen kijken of ik mijn laptop hier op internet kan aansluiten, zodat ik ze erop kan zetten.
Toch maar even een snel verslagje voor degenen die ontzettend nieuwsgierig zijn.
Mijn reis ging op zich wel goed, alleen zoals ik al verwachtte, is 6 uur op een vliegveld wachten bepaald geen pretje... Gelukkig is het beter nu ik hier in Kati zit. Ik doe niet echt veel de hele dag, maar daar is het ook veel te warm voor. Vanmiddag ben ik even meegeweest naar een bruiloft, wat erg leuk was. Het is echt vreemd dat alles er bijna net zo uitziet als op alle foto's, ik had gedacht dat op de plaatjes alles er net even anders uitziet. Maar dat valt dus wel mee. Ik kijk er eerlijk gezegd vooral naar uit om naar Kita te gaan, omdat ik dan denk ik wat meer te doen heb. Omdat iedereen hier de hele dag bezig is met, zo lijkt het tenminste, zijn eigen taken, vind ik het een beetje moeilijk om echt iets te doen. Ik hoop dat ik in Kita wat meer mee kan doen met het dagelijkse leven.
Nou dat was het voorlopig even, hopelijk morgen dus meer. Groetjes,
Emma

  • 31 Oktober 2008 - 06:51

    Jaap Booij:

    Hoi Emma,
    Leuk hoor om meteen wat van je te horen. Veel plezier en succes.
    Jaap

  • 31 Oktober 2008 - 15:23

    Conny:

    Leuk om wat van je te horen.
    Ik heb begrepen dat je al een jurk hebt gekocht. Hoe was het bezoek aan de ambassade?? Veel groeten aan iedereen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 38608

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: