Beetje jammer - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu Beetje jammer - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Beetje jammer

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

15 Januari 2009 | Mali, Kita

Oke, ik kan het maar net zo goed meteen op mijn site zetten. Dat wordt de tweede annulering, aangezien er nu (ruim een half uur over tijd...) nog steeds maar 1 iemand is. Iemand trouwens die me echt alles behalve bekend voorkomt, dus die zal ook al een aantal keren gedacht hebben dat het niet erg was om een keer te skippen. En ik heb net te horen gekregen dat er 2 anderen niet kunnen komen vanwege een of andere verplichting.
Dus gaan we volgende week maar verder.
Lekker ontwikkelingsproject is het op deze manier...

  • 15 Januari 2009 - 15:44

    Jaap:

    Hoi Emma, Zie ik een klein beetje stoom uit de oren komen??
    Pas op hoor met die hitte daar.
    Wel vervelend dat jouw inspanningen zo 'beloond' worden. Ik zou vanavond ook maar eens lekker gaan klagen tegen Adama, die kan dan misschien anderen vertellen hoe jij er van baalt.
    Groeten.

  • 15 Januari 2009 - 17:03

    Conny:

    Ha die Emma,
    Ik zou een vergadering met het dagelijks bestuur van de Coordination bij elkaar roepen. Op deze manier is het niet leuk werken. Maar het is wel belangrijk dat Cherif op de hoogte is van de beslissingen die je neemt. Zo kan hij zijn mensen er op aanspreken en kan hij eventueel nieuwe mensen zoeken die een cursus wél willen volgen.
    Groet van Conny

  • 15 Januari 2009 - 17:31

    Liesbeth:

    Hoi kind van me, goed zo, korte metten maken met die hap. Ik hoop dat je de tips van Conny en Jaap ook gelezen hebt. Waarschijnlijk moet je de andere partijen inschakelen.
    Ik heb je helaas gemist. had een afscheidsborrel en verder was ook iedereen pas laat thuis. Ik won want ben nu net 10 minuten binnen. Eten ho maar. Die prak stond weer niet klaar. Waar zijn onze kookbeurten gebleven!?

  • 17 Januari 2009 - 04:35

    Iris:

    Hi meid!!
    Wat jammer zeg dat het zo moeilijk loopt!! Ik hoop dat je er snel verandering in kan brengen...
    Hoe gaat het trouwens met je frans inmiddels? Helemaal vloeiend zeker!!
    Hier is het helemaal leuk :) Hopelijk bij jou ook gauw weer!!
    Succes en we mailen he :)
    Liefs, xxx

  • 19 Januari 2009 - 17:49

    Renee:

    Wat een teleurstelling. Het is nogal respectloos om iemand die vrijwillig komt lesgeven zo te laten zitten. Ik vind het heel goed dat je hier afspraken over maakt.
    Zonder reden niet verschijnen is je plek misschien wel voor een ander die wel wil??? We zullen vanuit Nederland ook reageren, we laten de brief eerst aan jou lezen (vertalen:-))

  • 23 Januari 2009 - 18:22

    Emma:

    Waar blijven jouw foto's van de reis naar de Dogon??
    Hoe gaat het met de lessen?

  • 26 Januari 2009 - 05:48

    Jaap:

    Hoi Emma,
    Je leest je mail toch wel hè? Hoe gaan de zaken daar? We missen een beetje je verslagen op je weblog.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 38586

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: