Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

02 November 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo!
Ik heb net geprobeerd om foto's op de site te zetten, maar hij pakt ze niet allemaal.
Ik hebn nog niet veel foto's gemaakt hoor, alleen een beetje van het huis. Bij die bruiloft had ik mijn camera niet bij me helaas, Pep... maar misschien komt dat nog wel een keer.
Voor meer foto's heb ik een account aangemaakt bij picasaweb.google.com
daar kan je inloggen met
gebruikersnaam: emmavr_89@hotmail.com
wachtwoord: emmainmali

Sinds vandaag heb ik hier een telefoon... hij is nu nog aan het opladen, maar vanavond ga ik Adama bellen om af te spreken wanneer ik naar Kita ga.

Dat was het voor vandaag weer even, ik zal zo nog proberen of dat van die foto's zo echt lukt, en als dat niet het geval is, horen jullie het nog. Doeii

  • 02 November 2008 - 21:27

    Conny:

    Leuk, de eerste foto's.
    Een malinese telefoon, altijd handig. Is het mogelijk om nog even met elkaar te skypen voor je naar Kita gaat?? Daar zal het nog niet zo makkelijk gaan, denk ik.
    Groeten aan allen

  • 03 November 2008 - 06:45

    Jaap:

    Hoi Emma, Het gaat dus bijna beginnen, de kennismaking met Kita. Leuk om je zo te kunnen volgen. Ik hoop dat dat in Kita ook gaat lukken. Veel plezier en groeten aan Johan en Ramata en natuurlijk aan alle bekenden in Kita.

  • 03 November 2008 - 10:03

    Esther:

    Hoi Emma, leuk om te lezen hoe het allemaal gaat daar! het is wel even allemaal anders als bij ons aan de foto's te zien. veel plezier en we blijf je volgen hoor!!
    groetjes esther en jur

  • 03 November 2008 - 18:30

    Hanneke:

    Hoi Emma! Begin je al een beetje Malinees te worden? Dat moet volgens mij best kunnen met een Mali-mobieltje, een mooie jurk en windows in het frans (heet dat dan fenêtre?). Ik ga zo je foto's bekijken en word steeds nieuwsgieriger naar Mali. Nog veel plezier bij Johan en Ramata en succes met het plannen van je reis naar Kita.

  • 03 November 2008 - 18:54

    Jacky:

    Emma, fijn dat je goed aangekomen bent.
    Is het lekker warm in Kati?
    Doe de groeten aan bekenden.Heb het goed in dat verre Mali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 38615

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: