Eerste les - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu Eerste les - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Eerste les

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

04 December 2008 | Mali, Kita

Nou, daar zit ik dan. In het internetcafé, uiteindelijk toch nog het duurdere omdat daar al afspraken mee waren gemaakt. Maar als ik op internet wil, mag ik altijd bij Kaly (de eingenaar van het goedkopere) voor niks komen en hij hoopt dat we nog een volgende sessie cursussen bij hem kunnen geven. Over een half uur is mijn eerste les en ik moet toegeven dat ik een beetje nerveus ben... al weet ik eigenlijk niet echt waarom. Ik denk omdat ik geen idee heb van het niveau. Dus ik heb vandaag en gisteren me een beetje voorbereid, maar ik weet niet of ik daar 2 uur mee kan vullen, met de muis en het toetsenbord en het bureaublad. Nouja, we zullen wel zien zometeen. Waarschijnlijk weten degenen die ik les ga geven ook niet wat ze te wachten staat, dus zitten we mooi op één lijn.
Ik laat jullie snel weten hoe het is gegaan en ohja, de foto's van mijn verjaardag staan op mijn site.

picasaweb.google.nl
emmavr_89@hotmail.com ---- emmainmali

  • 04 December 2008 - 16:00

    Laura:

    Emmm!! Succes met de les! En dat pakje staat je goed hoor!:D Kan je ook gewoon in leiden de straat mee op dacht ik zo! K lees wel weer hoe je les ging!! DoeegggXXXXXX

  • 04 December 2008 - 17:11

    Conny:

    suc6 met de les. Doe de cursisten mijn groeten

  • 04 December 2008 - 18:17

    Liesbeth:

    Hoi Emma,
    Wat een leuke foto's! Dat paars is heel mooi. Ik denk dat je andere bril daar ook best bij kan.
    Jammer dat je jezelf niet dansend op de foto kon zetten. Dat durf je vast bij een volgend feest.
    Succes vanavond!

  • 04 December 2008 - 21:38

    Jaap:

    Nou, de eerste les zit er dus op (denk ik). Viel het mee? Konden jullie de tijd doorkomen? Ben benieuwd. Groeten.

  • 04 December 2008 - 22:23

    Corry:

    Hallo Emma,
    Leuk om je gisteravond even te horen, incusief de achtergrondgeluiden van het erf. Dat klinkt dan zo vertrouwd! Ook vertel je heel beeldend en kan ik het zo voor de geest halen hoe zo'n verjaardag verloopt. Ik heb zelf ook mijn 50 ste verjaardag in Kita gevierd. Dat was voor mij ook een hele ervaring. Ik ben benieuwd hoe je 1e les geweest is. Is vast goed gegaan. Wie mag daaraan meedoen?Heel veel suces.... et à la prochaine. Salutationa à tous.
    Corry

  • 05 December 2008 - 09:15

    Nagila:

    Hey hey kind wat een mooie jurk ;) staat je goed dat paars! gezellige boel hoor daar en wat een schattige kindekes! ben benieuwd hoe je les is gegaan!!
    xxx

  • 05 December 2008 - 14:10

    Sint Nicolaas:

    Lieve Emma, beste kind
    Ik hoop dat je Mali prachtig vindt
    Sint zou ook wel willen komen
    Maar het is te druk, kan er alleen van dromen
    Maar de volgende keer
    ben jij hier weer
    En kan je gaan bedenken
    Wat de Sint je mag gaan schenken
    Groeten van
    Sint

  • 05 December 2008 - 19:51

    Pieten:

    Lieve Emma,
    Bij het afscheid van Nederland
    Deden wij jou een cadeau aan de hand
    Pakjesavond is nu gekomen
    Leg je cadeau nou maar onder de bomen
    Zing nu maar een sinterklaaslied
    Dan zie je snel genoeg een zwarte piet(of niet)
    Het cadeau is nu van jou
    'drink' het nou maar gauw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 38641

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: