Nog maar één nachtje slapen... - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu Nog maar één nachtje slapen... - Reisverslag uit Voorschoten, Nederland van Emma Rij - WaarBenJij.nu

Nog maar één nachtje slapen...

Blijf op de hoogte en volg Emma

17 Februari 2013 | Nederland, Voorschoten

Morgen is het dan zover, het avontuur in Azië kan beginnen!
Op verzoek van Laura alvast een berichtje, zodat zij (en misschien ook anderen) zich alvast mentaal kan voorbereiden op waar ik zo ongeveer zal uithangen.
De reis begint in India, Delhi om precies te zijn, daar vlieg ik morgen samen met Miriam naartoe. Na 4 dagen komt Margaux ons daar vergezellen en kan het avontuur echt beginnen! Waarschijnlijk hebben we de grote stad dan ook wel snel gezien en vertrekken we richting het westen om de mooie plaatjes in het echt te zien. Vanuit India gaan we door naar Nepal, om de Himalaya te trotseren.
Eind maart begint weer een nieuw hoofdstuk, en hebben we een maand in China. Van daaruit gaan Miriam en ik met zijn tweeën door naar Vietnam, en Margaux zal ons tegen die tijd wel zat zijn, dus die pakt het vliegtuig vast terug naar Nederland.
Uiteindelijk, na vier maanden, kom ik weer thuis. Vast weer iets wijzer, en wie weet ook een stukje spiritueler ;)

• 17 Februari 2013 - 23:52

Margaux:

Ik zal jullie nooit zat zijn haha! Tot snel!! Xx

• 20 Februari 2013 - 08:44

Liesbeth:

En dan is het nu wachten op het eerste bericht uit verre oorden!
    xxx

• 20 Februari 2013 - 14:36

Laura:

Fijn Emm! Nu weet ik inderdaad waar je te vinden bent!! Nu wel berichten blijven schrijven he!!! Have 10000000 fun! Xxxxxxx