even snel - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Kita, Mali van Emma Rij - WaarBenJij.nu

even snel

Door: Emma

Blijf op de hoogte en volg Emma

24 November 2008 | Mali, Kita

hallo allemaal
sorrie dat het wo lang duurt, maar ik heb vandaag weer een probleem met mijn co^puter dus kan ik mijn bericht niet posten.
er staan een aantal nieuwe fotos weer op mijn site.
morgen gan ik naar bamako voor mijn visum en ik moet nu snel gaan voor een afsrpraak bij de kleermaker
doeii xx

  • 24 November 2008 - 16:08

    Liesbeth:

    Je hebt inderdaad grote haast. Je toetsenbord kan het niet bijhouden.

    Jammer dat m'n smsen niet aankomen.Ik had een heel leuk berichtje gestuurd over sneeuw en 3 graden. Samen met Marian naar Leeuwarden gereden onder barre weersomstandigheden. Maar we hebben lekker gekletst, ruim 4 uur lang. Ook over jou!!

  • 24 November 2008 - 16:10

    Conny:

    Doe Johan en Ramata de groeten.
    Wat heb je bij de kleermaker besteld?
    Leuke foto's op picasa zeg. Hoe gaat het met Mamie?

  • 24 November 2008 - 16:23

    Jaap Booij:

    Je ziet, we zitten allemaal boven op de computer, te wachten op berichten van jou. Leuke foto's. Heel herkenbaar.
    Groeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Emma

Ik ga een computercursus geven aan de bestuursleden in het dorp (Kita), in de hoop zo de communicatie tussen Voorschoten en Kita (die hebben een stedenband) te verbeteren. Dan zouden andere ontwikkelingsprojecten ook makkelijker verlopen. En natuurlijk ook gewoon het leven in Mali meemaken, dat wordt mijn belangrijkste bezigheid :).

Actief sinds 05 Sept. 2008
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 38593

Voorgaande reizen:

18 Februari 2013 - 14 Juni 2013

3 Musketiers in Azië

01 September 2011 - 20 Januari 2012

Exchange Queen's

28 Oktober 2008 - 13 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: